Держпродспоживслужба та Центр демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) представили результати громадського моніторингу місць продажу тютюнових виробів та пристроїв для куріння.
До заходу долучились народний депутат-член Комітету з питань здоров'я нації Лада Булах, представники Центру громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України, інститутів громадського суспільства та медіа.
Так, за даними моніторингу, найпоширеніші види реклами - це викладка, нерухома підсвітка, кольоровий фон викладки тютюнових виробів та ароматизованих пристроїв для куріння.
У 100% місць продажу тютюнових виробів, незважаючи на законодавчі зміни, присутня реклама та стимулювання продажу цигарок та пристроїв для куріння. Такі результати громадського моніторингу.
Серед реклами тютюнових виробів були зафіксовані друкована рекламна продукція, розміщення тютюнових виробів на висоті до 1 метра, реклама на дисплеях та моніторах. Також, за даними моніторингу, в місцях продажу тютюнових виробів цінники закривають медичне попередження про шкоду для здоровʼя, там розміщуються QR-коди, які ведуть на рекламу конкретних тютюнових виробів.
Детальніше: https://bit.ly/4fA0LJK