⇒ Попередня

Новини

10 січня 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2021 рік в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За 12 місяців 2021 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 8109  звернень від громадян, у тому числі 2183 (26,9%), що надійшли поштою, 5492 (67,7%) – через засоби Інтернет (у т.ч. через веб-сайт – 422 та електронну систему «Платформа ДПСС»  – 400), 272 (3,4%) – прийнятих по телефону та 162 (2,0%) – під час особистого прийому. (таблиця 1).

                                                                                                        Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

2183

26,9%

через засоби Інтернет

5492

67,7%

у т.ч. через веб-сайт та електронну систему «Платформа ДПСС»

822

10,1%

по телефону

272

3,4%

особисто

162

2,0%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 323 (4,0%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 4391 (54,1%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 2117 – Урядова гаряча лінія),  3017 (37,2%) – безпосередньо від заявників та 346 (4,3%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

323

4,0%

правоохоронні органи

32

0,4%

ДПССУ

2274

28,0%

Урядова гаряча лінія

2117

26,1%

заявник

3017

37,2%

інші

346

4,3%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 6105 (75,3%), а саме:
  • 3392  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 1149 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 1844 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 552 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 84 звернення з питань порушення законодавства про рекламу;
  •  82 звернення щодо порушення законодавства в частині метрологічного нагляду.

 

  1. у сфері державних регульованих цін – 254 звернення (3,1%).

 

  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 1229 (15,2%), а саме:
  • 569 скарг щодо порушення санітарних норм та правил субєктами господарювання;
  • 362 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 93 звернення щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 80 скарг на  неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 68 звернень стосовно надання роз’яснень про застосування запроваджених в м. Києві карантинних обмежень.

 

  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 509 звернень (6,3%).

 

Крім того, у  2021 році  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 120 запитів на публічну інформацію.

 

Під час опрацювання звернень та розгляду запитів на публічну інформацію фахівці структурних підрозділів Головного управління за 12 місяців 2021 року  підготували 11270 документів (у т.ч. відповіді громадянам, запити до Держпродспоживслужи щодо надання погоджень на проведення перевірки (заходу контролю), листи-направлення звернень за належністю тощо).

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 4682 усні консультації по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 3481 (74,3%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 815 (17,4%);

безпечність та якість харчових продуктів – 269 (5,7%).