• краще оцінити якість медичних послуг з погляду споживачів;
• виявити проблемні зони, на які варто звернути увагу під час прийняття управлінських рішень;
• ефективніше адаптувати роботу служби до потреб громадян.
Дмитро Байраченко підкреслює, що такі дослідження є цінним інструментом для вдосконалення якості роботи ГУ ДПСС. Зокрема, він відзначив важливість використання цих даних для моніторингу задоволеності громадян, що є одним із пріоритетів служби.
«Індекс здоров’я. Україна» вже зараз служить основою для прийняття обґрунтованих рішень Національною службою здоров’я, Міністерством охорони здоров’я та іншими профільними установами. Ці дані також стануть у нагоді науковцям і громадськості, забезпечуючи підвищення прозорості та якості медичних послуг у країні.