Тривалість гарантійного строку на взуття в середньому становить не менше 30 днів та визначається продавцем або виробником.
Варто пам’ятати, що на сезонні товари, зокрема на взуття, гарантійний термін (строк) обчислюється з початку відповідного сезону:
- зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
- весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
- літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня.
Таким чином, заяву щодо якості зимового взуття, придбаного влітку, споживач може подати продавцеві протягом гарантійного строку з початку зимового сезону, тобто з 15 листопада, а продавець зобов`язаний її прийняти.
Звертаємо увагу споживачів, що гарантія НЕ поширюються у випадках:
- якщо покупець порушив правила експлуатації, догляду, зберігання взуття і за наявності механічних пошкоджень (опіки, порізи, здири, проколи);
- при деформації взуття внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дій хімічних та інших речовин.
У випадку, якщо Ваші права споживача порушено та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів - звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби.