⇒ Попередня

Новини

09 жовтня 2024

Семінар "Консолідація зусиль ІГКР та ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами"

  Реклама – рушій торгівлі, проте не всі її інструменти дозволені в Україні, оскільки у рекламі забороняється наводити твердження та/або зображення які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі.

  Шляхи подолання сексизму в рекламі та дотримання норм законодавства про рекламу – основна тема семінару «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Індустріального гендерного комітету з реклами та Держпродспоживслужби щодо попередження появи сексистської реклами», який відбувся на початку жовтня в Івано-Франківській. 

3-5 жовтня 2024 року відбулася семінар щорічна  стратегічна сесія: «Консолідація зусиль ІГКР та ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами», організована Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами у партнерстві з FES-Ukraine.

  У семінарі взяли участь представники Державної служби з питань безпечності харчових продуктів, Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві та представники головних управлінь Держпродспоживслужби в областях.

   Обговорили проблемні питання роботи Головних управлінь при виявленні порушень змісту реклами, яка є дискримінаційною за ознакою статі, взаємодію з ГО «Українська асоціація маркетингу» щодо проведення експертизи дискримінаційної реклами та результати роботи Головних управлінь у сфері контролю за дотримання законодавства про рекламу щодо дискримінаційної реклами за ознакою статі.