⇒ Попередня

Новини

03 жовтня 2024

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2024 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За 9 місяців  2024 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 3081 звернення від громадян, у тому числі 196 (6,4%), що надійшли поштою, 1 376 (44,7%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 1285 (41,7%), 130 (4,2%) – прийнятих по телефону та 94 (3,1%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

кількість

питома вага

поштою

196

6,4%

через мережу Інтернет

1 376

44,7%

через веб-сайт

1 285

41,7%

по телефону

130

4,2%

особисто

94

3,1%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 188 (6,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 16 (0,5%) – з правоохоронних органів, 756 (24,5%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 456 – через Урядову гарячу лінію),  1986 (64,5%) – безпосередньо від заявників та 135 (4,4%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

188

6,1%

правоохоронні органи

16

0,5%

ДПССУ

300

9,7%

Урядова гаряча лінія

456

14,8%

заявник

1 986

64,5%

Інші установи та організації

135

4,4%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 2245 (72,9%), у т.ч.:
  • 947  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 274 скарги на якість житлово-комунальних послуг, 83 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 563 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 435 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 110 звернень про порушення законодавства про рекламу;
  • 84 скарги на порушення Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»;
  • 85 звернень щодо порушення законодавства у сфері держаних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 501 (16,3%), у т.ч.:
  • 274 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 71 скарга  щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 55 скарг на забруднення атмосферного повітря;
  • 40 звернень про неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 38 звернень щодо можливих випадків харчового отруєння.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 313 звернень (10,2%).

 

Крім того, за 9 місяців 2024 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 38 запитів на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 4864 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 3491 (71,8 %);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 545 (11,2 %);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 232 (4,8%);
  • державні регульовані ціни – 22 (0,5%);
  • інші питання – 574 (11,8%).