⇒ Попередня

Новини

13 вересня 2024

Відділом контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління за серпень 2024 року у сфері контролю за дотриманням законодавства про рекламу проведено моніторинг 248 об’єктів зовнішньої та внутрішньої реклами на території міста Києва, реклами та користувацького контенту в мережі Інтернет.

Під час моніторингу та в рамках контролю за рекламою виявлено 27 порушень законодавства про рекламу, серед них найбільша кількість порушень законодавства про рекламу встановлено щодо реклами:
- дискримінаційна реклама за ознакою статі (переважно в мережі Інтернет);
- зниження цін на продукцію;
- лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації;
- використання недержавної мови в рекламі.

У серпні 2024 року проведено 10 розглядів справ про порушення законодавства про рекламу, за результатами яких застосовано штрафні санкції на загальну суму 30 532 гривні.