Все частіше споживачі в сучасних умовах обирають придбання товарів через Інтернет. Усе більше громадян України віддають перевагу сучасним засобам зв’язку. Так, за 2021 рік зросла кількість звернень на товари, придбані в мережі Інтернет.
Тенденція зростання зумовлена:
Однак разом із збільшенням покупок через мережу Інтернет, збільшується і кількість порушень прав споживачів.
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазини регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».
Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару. Замовляючи товар через мережу Інтернет, попередньо, а не по факту купівлі, споживачу необхідно з’ясувати усі правила продажу цього онлайн-магазину.
Перед купівлею товарів в мережі Інтернет споживачам необхідно звертати увагу на наявність на сайті такої інформації:
Після придбання товару онлайн інтернет-магазин має видати споживачу:
Саме ці документи зможуть підтвердити придбання продукції, товару чи замовлення послуги покупцем.
Краще оплачувати товар, куплений в інтернет-магазині, через банк, аби, як підтвердження, мати платіжну квитанцію.
Щоб уникнути неприємностей порада усім споживачам перед придбанням товарів через мережу Інтернет - почитати відгуки споживачів, які вже придбали бажаний товар на тому чи іншому сайті, це дозволить мінімізувати небажані витрати та уникнути розчарування споживачів внаслідок невдалої покупки.