- 47 звернень у сфері житлово – комунальних послуг;
- 3 щодо отримання неякісних туристичних послуг;
- 8 отримання неякісних транспортних послуг;
- 18 неякісного послуг неякісного зв’язку та Інтернет;
- 3 отримання неякісних фінансових послуг;
- 65 звернень отримання неякісних інших послуг.
Споживачі житлово – комунальних послуг звертаються до Головного управління з наступних типових питань:
- неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій (не працюючі ліфти, не прибрані під’їзди, неналежний стан дахів та інженерних мереж)
- нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;
- щодо правильності розрахунків за послугу теплопостачання;
- тощо.
Відповідно п.4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 13.03 2022 № 303 (із змінами) "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" на підставі звернень споживачів на підставі наказу Держпродспоживслужби від 01.04.2024 № 191 "Про рішення щодо здійснення протягом періоду воєнного стану позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері надання житлово-комунальних послуг" Головним управлінням проведено: 21 захід державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання у сфері надання житлово – комунальних послуг, (в т.ч. 14 заходів у сфері захисту прав споживачів; 6 заходів у сфері ціноутворення, 1 захід у сфері державного метрологічного нагляду).
За проведеними заходами державного нагляду (контролю), встановлено порушення у 13 суб’єктів господарювання, що складає 61,9 %.
Проведено перерахунків споживачам на загальну суму – 67505,19 грн
За результатами здійснених заходів Головним управлінням у сферах захисту прав споживачів та ціноутворення за липень винесено – 4 постанови про застосування штрафних санкцій до надавачів послуг сфери житлово – комунального господарства на загальну суму – 16333,92грн.