⇒ Попередня

Новини

07 квітня 2020

У Києві тривають заходи масштабної інформаційної кампанії з протидії коронавірусу

У разі погіршення епідемічної ситуації місця значного скупчення людей а також громадський транспорт у години пік містять ризики для поширення вірусів і інфекцій, які передаються повітряно-крапельним шляхом.

Щоб убезпечити киян і гостей столиці від можливих ризиків, спеціалісти Держпродспоживслужби організували зустріч з перевізниками, де поінформували їх про необхідні протиепідемічні заходи.

«Зокрема, мова йде про необхідність дотримання санітарних норм вологого прибирання із застосуванням дезінфекуючих засобів а також  дезінфекції салону громадського транспорту перед виходом на маршрут», – розповів Дмитро Байраченко, начальник Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

Щоб підвищити безпеку пасажирів у період підвищення захворюваності на грип і інші гострі респіраторні захворювання слід застосовувати для обробки поручнів салонів, дверей, підвіконь, ручок пасажирських сидінь та підлоги спеціальні дезінфікуючі засоби. Про наявність засобів для очищення поверхонь у громадському транспорті варто подбати заздалегідь.

Нагадаємо, як повідомлялось раніше, спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби м. Києва в межах масштабної інформкампанії проти коронавірусу особисто відвідали 405 закладів, із них 218 загальної середньої освіти та дитячих дошкільних закладів, 94 вищої освіти, 93 торгівлі та підприємства сфери обслуговування населення де провели бесіди з персоналом. Інформування на промислових підприємствах фахівці проводять спільно з колегами Головного управління Держпраці у Київській області.

Одночасно у столиці проведено тренувальне навчання для медиків – як оперативно і злагоджено діяти в ситуаціях виявлення випадків захворювання чи підозри на коронавірус за участі представників місцевої влади. Захід об’єднав представників влади, практикуючих медиків а також науковців.