Оголошення

Новини

У серпні 2021 року отримано та розглянуто 708 звернень від громадян


У серпні 2021 року ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 708 звернень від громадян, у тому числі 343 (48,4%), що надійшли поштою, 310 (43,8%) – на електронну адресу (у т.ч. через веб-сайт – 44), 27 (3,8%) – прийнятих по телефону та 28 (4,0%) – під час особистого прийому.
 
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
 
  1. у сфері захисту прав споживачів – 551 (77,8%), а саме:
  • 324  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 96 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 149 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 42 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 11 звернень щодо порушення законодавства про обмеження тютюнопаління;
  • 8 звернень з питань порушень правил реалізації пального на АЗС.
 
  1. у сфері державних регульованих цін – 15 звернень (2,1%).
 
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 85 (12,0%), а саме:
  • 29 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 25 скарг стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 10 звернень стосовно  неналежного санітарного стану будинків та прибудинкових територій
  • 7 скарг на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
 
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 55 звернень (7,8%).
 
Крім того, в серпні 2021 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 2 запити на публічну інформацію.
 
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 442 усні консультації по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
  • захист прав споживачів – 328 (74,2%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 83 (18,8%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 30 (6,8%).

Від загальної кількості отриманих звернень: 24 (3,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 412 (58,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 152 – Урядова гаряча лінія),  240 (33,9%) – безпосередньо від заявників та 32 (4,5%) – з інших установ та організацій


Автор: Редактор від 09.09.2021