Публічний звіт про контроль у сфері торгівлі

Інформує Ірина Мазепа – начальник відділу контролю у сфері торгівлі управління захисту споживачів.
За 12 місяців 2020 року відділом отримано і опрацьовано 2485 звернень від споживачів. Задоволено 1597 звернень, надано 850 роз’яснень згідно законодавства, ще 38 надіслано за належністю. Здійснено 490 заходів із урахуванням карантинних обмежень, 480 з них – позапланові і 10 планових.
Виявлено порушення вимог законодавства у 121 суб’єктів господарювання. Притягнуто до адміністративної відповідальності згідно КУпАП 108 осіб на загальну суму 17 969 грн застосовано адміністративно-господарських санкцій до 40 підприємств на загальну суму 389 977,92 грн. 1 032 242,00 грн повернуто споживачам.
За 2020 рік зросла кількість звернень зі скаргами на товари, придбані в мережі Інтернет.
Тож перед покупкою товару в Інтернет-мережі необхідно звернути увагу на наявність на сайті такої інформації:
- найменування продавця,
- його місцезнаходження,
- основні характеристики продукції,
- ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати,
- порядок розірвання договору,
- чи є адреса самовивозу товару,
- відгуки про Інтернет-магазин,
- порядок прийняття претензій від споживача.
Автор: Редактор від 23.02.2021 |